C 2002

Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta

HORKA, Hana

Základní údaje

Originální název

Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta

Název anglicky

Microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students

Autoři

HORKA, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 119-126, 8 s. edice pedagogické literatury, 2002

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00019718

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7315-035-2

Klíčová slova anglicky

microteaching; pedagogical skils; intervention; reflection

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 6. 2009 17:52, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Ve staťi jsou zobecněny zkušenosti z počátečních etap osvojování pedagogických dovedností. Je zhodnocen přínos mikrovýstupů jako prostředku do dovednostní struktury studentů učitelství.

Anglicky

In the study are generalized our experiences concerning developement of pedagogical skils. It is evaluated microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury