2002
Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta
HORKA, HanaZákladní údaje
Originální název
Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta
Název anglicky
Microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students
Autoři
HORKA, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 119-126, 8 s. edice pedagogické literatury, 2002
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/02:00019718
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7315-035-2
Klíčová slova anglicky
microteaching; pedagogical skils; intervention; reflection
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 6. 2009 17:52, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Ve staťi jsou zobecněny zkušenosti z počátečních etap osvojování pedagogických dovedností. Je zhodnocen přínos mikrovýstupů jako prostředku do dovednostní struktury studentů učitelství.
Anglicky
In the study are generalized our experiences concerning developement of pedagogical skils. It is evaluated microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|