a 2007

Organizational values of Czech manufacturing companies: empirical typology (poster).

LUKÁŠOVÁ, Růžena

Základní údaje

Originální název

Organizational values of Czech manufacturing companies: empirical typology (poster).

Název česky

organizační hodnoty českých výrobních firem: empirická typologie

Vydání

Mapping of Psychological Knowledge for Society. Abstracts from the Xth European Congress of Psychology, 2007

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7064-017-3

Klíčová slova anglicky

organizational culture manufacturing companies

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 27. 7. 2008 18:21, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Anotace

V originále

Most authors consider organizational values to be the core of organizational culture and an important determinant of employees behaviour within the organization. The contribution presents the results of an empirical research into organizational values of Czech manufacturing companies, which was carried out on a sample of 74 companies. Respondents of the research were representatives of top, middle-level and low-level management. The analysis of the data obtained has resulted in an empirical typology which represents the typical contents of organizational culture of Czech manufacturing companies ascertained on the level of organizational values.

Česky

Organizační hodnoty jsou většinou autorů považovány za jádro organizační kultury a důležitou determinantu chování lidí v organizaci. Příspěvek prezentuje výsledky empirického výzkum organizačních hodnot, který byl proveden na vzorku 74 českých výrobních firem. Respondenty byli příslušníci vrcholového, středního a nižšího managementu zkoumaných firem. Výsledkem statistického zpracování získaných dat je empirická typologie, reprezentující typické obsahy organizační kultury českých výrobních firem identifikované na úrovni hodnot.

Návaznosti

GA402/02/0114, projekt VaV
Název: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem