KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti. In Školská pripravenostˇ detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie. první. Banská Bystrica: PdF UMB Banská Bystrica, 2007. s. 347-354. ISBN 978-80-8083-359-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti
Název česky Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti
Název anglicky The meaning of the project teaching in the early literacy
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Banská Bystrica, Školská pripravenostˇ detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie, od s. 347-354, 8 s. 2007.
Nakladatel PdF UMB Banská Bystrica
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020390
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8083-359-6
Klíčová slova anglicky project teaching; early literacy
Štítky early literacy, project teaching
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 2. 7. 2008 21:16.
Anotace
Příspěvek popisuje význam projektové výuky pro rozvoj klíčových kompetencí a počáteční gramotnosti žáka.
Anotace anglicky
The contribution describes the meaning of project teaching for key competencies progress and development of early literacy.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Standardní projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 1. 2022 13:27