J 2007

Marketing ve sportu

BEDŘICH, Ladislav a Petr BEDŘICH

Základní údaje

Originální název

Marketing ve sportu

Autoři

BEDŘICH, Ladislav a Petr BEDŘICH

Vydání

Elportál, Brno, Masarykova univerzita, 2007, 1802-128X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

Klíčová slova česky

sport; marketing; sponzorství; licence; reklama

Štítky

Změněno: 4. 9. 2015 12:08, Mgr. Kateřina Drábková

Anotace

V originále

Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu elektronického studijního textu Marketing ve sportu (HTML) je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů a médií. Publikace je využita v předmětu Základy ekonomie, managementu a marketingu (bp009).