2007
Marketing ve sportu
BEDŘICH, Ladislav a Petr BEDŘICHZákladní údaje
Originální název
Marketing ve sportu
Autoři
BEDŘICH, Ladislav a Petr BEDŘICH
Vydání
Elportál, Brno, Masarykova univerzita, 2007, 1802-128X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky
sport; marketing; sponzorství; licence; reklama
Štítky
Změněno: 4. 9. 2015 12:08, Mgr. Kateřina Drábková
Anotace
V originále
Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu elektronického studijního textu Marketing ve sportu (HTML) je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů a médií. Publikace je využita v předmětu Základy ekonomie, managementu a marketingu (bp009).