JANÍKOVÁ, Věra. Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen. In Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 42-50. ISBN 978-80-210-4462-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
Název česky Jak si žáci uvědomují svoji spoluzodpovědnost při učení se jazykům.
Název anglicky How Learners Perceive their Share of Responsibility on their own Acquisition of the Language.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. od s. 42-50, 9 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020637
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4462-3
Klíčová slova anglicky responsibility; foreign language acquisition; autonomous learning
Štítky autonomous learning, foreign language acquisition, responsibility
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 12. 2007 21:45.
Anotace
Der Artikel präsentiert Ergebnisse einer deskriptiven Sondierungsuntersuchung dar. Das Ziel dieser Pilotforschung bestand darin, festzustellen, wie die Schüler im Fremdsprachenunterricht in den tschechischen Schulen ihre Rollen in Bezug auf die Prinzipien des autonomen Lernens wahrnehmen.
Anotace česky
Studie představuje dílčí výsledky empirického deskriptivního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci na vybraných českých školách vnímají svoji spoluzodpovědnost při učení se jazyku a v této souvislosti svoji pozměněnou roli vyplývají z principů autonomního učení.
Anotace anglicky
The paper presents results of a descriptive probe examination. The aim of this pilot research was to find out how FL learners in Czech schools perceive their parts in the language acquisition process, as understood by the principles of autonomous learning.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:27