ZOUNEK, Jiří a Klára ŠEĎOVÁ. ICT v přípravě na výuku. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 1-7. ISBN 978-80-7040-991-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ICT v přípravě na výuku
Název anglicky ICT in lesson planning
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika).
Vydání České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. od s. 1-7, 7 s. 2007.
Nakladatel Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00020652
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7040-991-6
Klíčová slova anglicky ICT; teacher; teaching; lesson planning
Štítky ICT, lesson planning, teacher, teaching
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 8. 12. 2007 12:14.
Anotace
Příspěvek představuje další výstup výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). V příspěvku jsou prezentovány hlavní výsledky první fáze výzkumného projektu: kvalitativní analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol. Autoři ukazují, jak učitelé vnímají proces zapojování ICT do vlastních pracovních činností, konkrétně do přípravy na výuku.
Anotace anglicky
This paper presents the main results of the first stage of the research project: qualitative analysis of in-depth interviews with primary school teachers. The authors show how teachers perceive the process of integrating ICT into their work activities, specifically in lesson planning.
Návaznosti
GA406/06/1022, projekt VaVNázev: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:21