2007
ICT v přípravě na výuku
ZOUNEK, Jiří a Klára ŠEĎOVÁZákladní údaje
Originální název
ICT v přípravě na výuku
Název anglicky
ICT in lesson planning
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. od s. 1-7, 7 s. 2007
Nakladatel
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/07:00020652
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7040-991-6
Klíčová slova anglicky
ICT; teacher; teaching; lesson planning
Štítky
Změněno: 8. 12. 2007 12:14, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje další výstup výzkumného projektu Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele (GA ČR, r. č. 406/06/1022). V příspěvku jsou prezentovány hlavní výsledky první fáze výzkumného projektu: kvalitativní analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol. Autoři ukazují, jak učitelé vnímají proces zapojování ICT do vlastních pracovních činností, konkrétně do přípravy na výuku.
Anglicky
This paper presents the main results of the first stage of the research project: qualitative analysis of in-depth interviews with primary school teachers. The authors show how teachers perceive the process of integrating ICT into their work activities, specifically in lesson planning.
Návaznosti
GA406/06/1022, projekt VaV |
|