KREGCJK (HG.), Konrad a Věra VOJTOVÁ. Equality in the classroom practice. In Intensiv-programm: Philosophieren mit Kindern mit unterschiedlichem Hintergrund. 1. vyd. Wien: Lit Verlag, 2005, s. 71-77, 8 s. ISBN 3-8258-8939-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Equality in the classroom practice
Název česky Rovnoprávné vzdělávání
Autoři KREGCJK (HG.), Konrad (40 Rakousko) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Wien, Intensiv-programm: Philosophieren mit Kindern mit unterschiedlichem Hintergrund, od s. 71-77, 8 s. 2005.
Nakladatel Lit Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00032637
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 3-8258-8939-4
Klíčová slova česky priority vzdělávání; rozdílnost ve třídě; objekt vzdělávání; vzdělávací systém
Klíčová slova anglicky priorities of education;divrsity in the classroom;Objectives of the educational systems;effective schooling for all;
Štítky divrsity in the classroom, effective schooling for all, priorities of education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 5. 3. 2010 18:25.
Anotace
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.
Anotace česky
Diferenciace ve výuce je podmínkou pro efektivní vzdělávání všech žáků ve třídě. Přístup ke vzdělávání pro všechny je nezbytný pro budoucí rozvoj společnosti.
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:10