HAVEL, Jiří a Hana FILOVÁ. Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy. In Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice: UP, 2007, s. 93-97. ISBN 978-80-7395-024-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy
Název česky Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy
Název anglicky Portfolio in preparation teacher prime schools
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Pardubice, Portfolio v profesní přípravě učitele, od s. 93-97, 5 s. 2007.
Nakladatel UP
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020676
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7395-024-8
Klíčová slova anglicky portfolio; preparation teachers prime schools; evaluation; selvreflection
Štítky evaluation, portfolio, preparation teachers prime schools, selvreflection
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 18. 6. 2009 10:54.
Anotace
Příspěvek vymezuje přínos portfolia pro vytváření specifických profesních kompetencí učitelů primární školy. Reflektuje dosavadní zkušenosti s jeho využitím v pětiletém pregraduálním studiu na brněnské Pedagogické fakultě a přináší náměty k využití portfolia v syntéze pedagogické a psychologické průpravy na konci studia.
Anotace anglicky
Benefit incloses contribution portfolios for generation specific vocational jurisdiction teachers prime schools. Apply for present experience with his usage in quinquennial undergraduate studio on tingle pedagogic faculty and bears topics to usage portfolios in synthesis pedagogic and psychological preparation at the end studies.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 15:01