D 2007

Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat

COUFAL, M.

Základní údaje

Originální název

Dramatická výchova jako metoda získávání měřitelných dat

Název anglicky

Drama Education as Research Method

Autoři

COUFAL, M. (203 Česká republika, garant)

Vydání

Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. 2. díl, od s. 394-399, 6 s. 2007

Nakladatel

VOTOBIA

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023106

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7220-306-2

Klíčová slova anglicky

Drama Education; Case Study; Social Competence; Moral Maturity; Pupil'sSocial Status; Criterion Desirability
Změněno: 18. 12. 2007 18:21, Mgr. Miroslav Coufal

Anotace

V originále

Předpokládáme, že dramatická výchova rozvíjí sociální kompetence žáků a ovlivňuje jejich morální usuzování. Sledujeme dosaženou úroveň morální zralosti žáků vzhledem k jejich věku a charakteristikám plynoucím ze zjištěného sociálního handicapu a ověřujeme souvislost s kompetencemi žáků, které rozvíjí dramatická výchova. Chceme dokázat spolehlivost metody dramatické výchovy jako možného nástroje pro akční výzkum na základních školách.

Anglicky

Summary of research design for thesis The Drama Education at the Elementary School for Integration of Social Disadvantaged Pupils. First point: the assumption about potencionality of Drama Education to develop social competence and influnce on moral maturity as measurable variables.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání