KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu. In Marketing a obchod 2007. 1. vyd. Zvolen: Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene, 2007, s. 112-116. ISBN 978-80-8093-026-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu
Název česky Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu
Název anglicky Relationships with stakeholders - results of qualitative research among MSE in South Moravian region
Autoři KAŠPAROVÁ, Klára (203 Česká republika, garant) a Alena KLAPALOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Zvolen, Marketing a obchod 2007, od s. 112-116, 5 s. 2007.
Nakladatel Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00032750
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-8093-026-4
Klíčová slova anglicky MSE relationship marketing establishing and maintaining relationships stakeholders.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:55.
Anotace
Příspěvek se ve své první části zabývá problematikou budování a udržování vztahů se stakeholdery, přičemž bere v úvahu specifičnost mikro a malých podniků. Tato část článku se snaží o syntézu jednotlivých názorů na tuto problematiku. Druhá část příspěvku prezentuje některá zjištění vyplývající z kvalitativního výzkumu realizovaného mezi 60 mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu v ČR - identifikuje klíčové stakeholdery a důvody budování a udržování vztahu s nimi.
Anotace anglicky
The paper concerns with the issue of building and maintaining relationships with the stakeholders in its first part. It takes into consideration specificity of micro and small enterprises. This part examines and tries to synthesize different thinking on the issue. The second part presents some results of qualitative research among 60 micro and small enterprises in South Moravian region in Czech Republic, especially it identifies the key stakeholders and reasons of building and maintaining the relationships with them.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:03