Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{747365, author = {Kašparová, Klára and Klapalová, Alena}, address = {Zvolen}, booktitle = {Marketing a obchod 2007}, edition = {1.}, keywords = {MSE relationship marketing establishing and maintaining relationships stakeholders.}, language = {cze}, location = {Zvolen}, isbn = {978-80-8093-026-4}, pages = {112-116}, publisher = {Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene}, title = {Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 747365 AU - Kašparová, Klára - Klapalová, Alena PY - 2007 TI - Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu PB - Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene CY - Zvolen SN - 9788080930264 KW - MSE relationship marketing establishing and maintaining relationships stakeholders. N2 - Příspěvek se ve své první části zabývá problematikou budování a udržování vztahů se stakeholdery, přičemž bere v úvahu specifičnost mikro a malých podniků. Tato část článku se snaží o syntézu jednotlivých názorů na tuto problematiku. Druhá část příspěvku prezentuje některá zjištění vyplývající z kvalitativního výzkumu realizovaného mezi 60 mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu v ČR - identifikuje klíčové stakeholdery a důvody budování a udržování vztahu s nimi. ER -
KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu. In \textit{Marketing a obchod 2007}. 1. vyd. Zvolen: Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene, 2007, s.~112-116. ISBN~978-80-8093-026-4.
|