TRNKOVÁ, Kateřina. Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji. In Studia Paedagogica U12. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 13 - 26, 13 s. ISBN 978-80-210-4472-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji
Název česky Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji
Název anglicky Educational policy Towards Small schools from the Viewpoint of the Representatives of Regions, Municipalities and Shools: the Situation in South Moravia
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Studia Paedagogica U12. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. od s. 13 - 26, 13 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00020738
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-4472-2
Klíčová slova anglicky small school; educational policy; representatives of region; municipalities; schools
Štítky educational policy, Municipalities, representatives of region, schools, small school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 8. 1. 2008 11:36.
Anotace
Text je založen na analýze strategických dokumentů vzdělávací politiky JIhomoravského kraje, rozhovorech se zástupci krajského odboru školství a na analýze dat z dotazníkového šetření mezi zástupci zřizovatelů a zástupci málotřídních škol v Jihomoravském kraji. Analýza ukazuje, že názory na existenci málotřídek a vzdělávací politiku vůči nim se velmi liší podle toho, jakou instituci reprezentují.
Anotace anglicky
The text is based on an analysis of the strategic documents of the educational policy in the South Moravian Region, on, an interview with the staff of the Regions Department of Education, and onthe data obtained through questionnaires addressed to small schools headteachers adn establishing entities. The analysis shown that the opinions of various actors of the local schooling differ a lot, which is probably due to the varied characters of the institutions they represent.
Návaznosti
GA406/07/0806, projekt VaVNázev: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 15:15