TRNKOVÁ, Kateřina. Česká vzdělávací politika vůči málotřídním školám - analýza státních dokumentů a legislativy. In Fórum o premenách školy v 21. storočí. Bratislava: Univerzita Komenského, 2007, s. 137-144. ISBN 978-80-969146-7-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Česká vzdělávací politika vůči málotřídním školám - analýza státních dokumentů a legislativy
Název česky Česká vzdělávací politika vůči málotřídním školám - analýza státních dokumentů a legislativy
Název anglicky CZECH EDUCATIONAL POLICIES TOWARDS SMALL SCHOOLS WITH COMPOSITE CLASSES - analysis of legislations and documents
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Bratislava, Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 137-144, 8 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Komenského
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00032808
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-969146-7-8
Klíčová slova anglicky Small schools with composite classes; educational policy
Štítky educational policy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 20. 6. 2009 15:18.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky anylýzy české vzdělávací politiky a legislativy vůči málotřídním školám.
Anotace anglicky
Paper presents outputs of analysis of czech educational policy towards small schools with composite classes. The analysis is focused on factors connected with small schools with composite classe.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 01:02