C 2007

Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR

NAVRÁTILOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR

Název česky

Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR

Název anglicky

Professional practice and student supervision in the Czech social work

Autoři

NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 63-73, 11 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007

Nakladatel

Tribun

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/07:00032838

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-7399-343-6

Klíčová slova anglicky

practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2009 13:23, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.

Anglicky

Ve svém příspěvku obracím svou pozornost na vzdělávání sociálních pracovníků v České republice. Všímám si především toho, jakým způsobem školy připravují své studenty na jejich budoucí profesi. V centru mé pozornosti jsou především odborné praxe a supervize, které mají v systému vzdělávání sociálních pracovníků klíčové postavení, neboť prostřednictvím nich se studenti učí řemeslu sociálního pracovníka. Důležitost praxe spočívá také v tom, že v rámci ní se formuje osobnost sociálního pracovníka. Je také jediným místem ve výuce, kde je student v bezprostředním kontaktu s klientem a na vlastní kůži může zažívat všechny důsledky, které tento kontakt představuje.