NAVRÁTILOVÁ, Jitka a Pavel NAVRÁTIL. Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků. In Supervízia v sociálněj práci: súčasná prax a perspektívy. 1. vyd. Bratislava: ASSP. s. 25-34. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků
Název česky Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků
Název anglicky Professional practice and supervision in the context of university social work education
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jitka a Pavel NAVRÁTIL.
Vydání 1. vyd. Bratislava, Supervízia v sociálněj práci: súčasná prax a perspektívy, od s. 25-34, 10 s. 2007.
Nakladatel ASSP
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization
Štítky field organization, practical eduacation, practice, Social work, supervision
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D., učo 45609. Změněno: 29. 3. 2010 11:01.
Anotace
V příspěvku se věnujeme tématu rozvoje začleňování odborných praxí do vzdělávání sociálních pracovníků na příkladu aktuálně realizovaného projektu Centra praktických studií při katedře sociální politiky a sociální práce FSS MU v Brně. V textu je podporována myšlenka zavádění modelu integrujícího odbornou praxi do vzdělávacího programu. V této souvislosti se věnujeme vymezení nároků a podmínek výkonu role instruktora praxí, která je v kontextu praxí chápána jako klíčová, stejně jako hlavním charakteristikám instruktora, které jsou pro výkon jeho role nezbytné.
Anotace anglicky
We focus on inclusion of professional practice into social work education. I describe an example of actually realized project Centre of practical education which is implemented at the department of Social policy and Social work on Masaryk University in Brno. I support the idea of professional practice integration into educational program for social workers. In this context I consider some demands and conditions which are connected with the role of field instructor. The role of field instructor I account as a key role in the practice integrating model.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 05:43