VOJTOVÁ, Věra. Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování. In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido. s. 117-119, 2 s. ISBN 978-80-7315-150-8. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Název česky Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Název anglicky Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 117-119, 2 s. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023659
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky intervention; risk behaviour; self-support;
Štítky intervention, risk behaviour, self-support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 16. 2. 2011 15:07.
Anotace
Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování - postupy a zásady práce
Anotace anglicky
Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder step by step
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 09:04