TRÁVNÍČEK, Marek. Diversity in conception of physical education at the first school year of elementary schools. In ŘEHULKA, Evžen. School and health 21 (2). 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 561 - 575. ISBN 978-80-7315-138-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diversity in conception of physical education at the first school year of elementary schools
Název česky Různost pojetí výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Autoři TRÁVNÍČEK, Marek (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, School and health 21 (2), od s. 561 - 575, 15 s. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023715
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-138-6
UT WoS 000264733100057
Klíčová slova česky učitel-rozhodující činitel ve výchovném procesu, pojetí výuky, tělesná výchova a sport, české dokumenty, světové dokumenty, vzdělávací program
Klíčová slova anglicky conception of physical education; educational programm; physical education and sports; teacher
Štítky Conception of physical education, educational programm, physical education and sports, teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Dušan Kalášek, učo 56477. Změněno: 28. 6. 2009 12:52.
Anotace
During his studies the former teacher comes into contact with theory and forms intuitive conception of teaching, which is step by step crystallized. After graduation teachers conception in teaching changes due to practice and experiences. When the elementary change take place some teachers remain at the discovered conception and they only try to conduct and refine it. They can also reach a stage when there is no motivation to modify anything or a conception that they consider optimal in their own eyes.
Anotace česky
Příspěvek představuje dílčí část ve výzkumném záměru Škola a zdraví pro 21. století. Článek je zaměřen zejména na pojetí tělesné výchovy z hlediska různých subjektů. Zahrnuje pohled do historie tělesné výchovy s přihlédnutím na tvorbu koncepcí, představuje významné koncepční dokumenty od světových i domácích organizací. Přináší krátký pohled na současné deklarace v USA z hlediska pojetí a koncepce tělesné výchovy. V závěru je představena anketa o současném pojetí tělesné výchovy u nás.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 05:33