2008
Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
HAVELKOVÁ, Marie, Tomáš JANÍK, Petr KACHLÍK, Hana HÁJKOVÁ, Pavel MENŠÍK et. al.Základní údaje
Originální název
Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
Název česky
Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
Název anglicky
Partnership of student on the creation of the information texts for teachers is one of the forms how to improve the quality of his career preparation.
Autoři
HAVELKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant), Tomáš JANÍK (203 Česká republika), Petr KACHLÍK (203 Česká republika), Hana HÁJKOVÁ (203 Česká republika) a Pavel MENŠÍK (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Slovensko, PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ. od s. 15-16, 2 s. 2008
Nakladatel
Tribun
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00025754
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-213-1746-8
Klíčová slova anglicky
diabetes mellitus pupil primary school pedagogue study questionnaire handbook
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2008 11:03, doc. MUDr. Marie Havelková, CSc.
V originále
Příspěvek popisuje spolupráci učitelů a studenta na tvorbě informačního manuálu určeného učitelům základních škol. Studentka. v současnosti již učitelka, používá nyní sama ve své praxi manuál, na jehož tvorbě se podílela a radí kolegům, jak s ním pracovat. Konstatovala, že spolupráce s námi zkvalitnila její profesní přípravu, obohatila ji o mnohé odborné znalosti a navíc, získala některé nové dovednosti, např. schopnost dokázat přístupnou formou vysvětlovat složité odborné termíny, vztahy a situace v lidském těle. Ve druhé části příspěvku je stručně představen i samotný manuál.
Anglicky
The paper describes cooperation between teachers and student in creation of information handbook for primary school teachers. The student (now teacher) herself uses in her practise the handbook on which preparation she participated and gives advice how to work with it. She states that the cooperation with the mentioned teachers improved the quality of her professional preparation, enriched her competences and furthermore she gained some new skills, e.g. an ability to explain complicated terms, relations and situations in human body in a comprehensible form. The second part of the paper describes briefly the handbook itself.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|