D 2008

Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.

HAVELKOVÁ, Marie, Tomáš JANÍK, Petr KACHLÍK, Hana HÁJKOVÁ, Pavel MENŠÍK et. al.

Základní údaje

Originální název

Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.

Název česky

Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.

Název anglicky

Partnership of student on the creation of the information texts for teachers is one of the forms how to improve the quality of his career preparation.

Autoři

HAVELKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant), Tomáš JANÍK (203 Česká republika), Petr KACHLÍK (203 Česká republika), Hana HÁJKOVÁ (203 Česká republika) a Pavel MENŠÍK (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Slovensko, PŘÍPRAVA UČITELŮ V KONTEXTU EVROPSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ. od s. 15-16, 2 s. 2008

Nakladatel

Tribun

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00025754

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-213-1746-8

Klíčová slova anglicky

diabetes mellitus pupil primary school pedagogue study questionnaire handbook

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2008 11:03, doc. MUDr. Marie Havelková, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje spolupráci učitelů a studenta na tvorbě informačního manuálu určeného učitelům základních škol. Studentka. v současnosti již učitelka, používá nyní sama ve své praxi manuál, na jehož tvorbě se podílela a radí kolegům, jak s ním pracovat. Konstatovala, že spolupráce s námi zkvalitnila její profesní přípravu, obohatila ji o mnohé odborné znalosti a navíc, získala některé nové dovednosti, např. schopnost dokázat přístupnou formou vysvětlovat složité odborné termíny, vztahy a situace v lidském těle. Ve druhé části příspěvku je stručně představen i samotný manuál.

Anglicky

The paper describes cooperation between teachers and student in creation of information handbook for primary school teachers. The student (now teacher) herself uses in her practise the handbook on which preparation she participated and gives advice how to work with it. She states that the cooperation with the mentioned teachers improved the quality of her professional preparation, enriched her competences and furthermore she gained some new skills, e.g. an ability to explain complicated terms, relations and situations in human body in a comprehensible form. The second part of the paper describes briefly the handbook itself.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století