c 2008

Marketing v pojišťovnictví

ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁ

Základní údaje

Originální název

Marketing v pojišťovnictví

Název česky

Marketing v pojišťovnictví

Název anglicky

Marketing in insurance

Autoři

ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁ

Vydání

1.vydání. Brno, 90 s. 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-4538-5

Klíčová slova anglicky

Marketing; insurance

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 6. 2009 10:37, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu Marketing v pojišťovnictví se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.