2008
Marketing v pojišťovnictví
ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁZákladní údaje
Originální název
Marketing v pojišťovnictví
Název česky
Marketing v pojišťovnictví
Název anglicky
Marketing in insurance
Autoři
ŘEZÁČ, František a Miroslava ŠIKULOVÁ
Vydání
1.vydání. Brno, 90 s. 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-210-4538-5
Klíčová slova anglicky
Marketing; insurance
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 6. 2009 10:37, Ing. Naďa Voráčová
Anotace
V originále
Distanční studijní opora je určena pro studující oboru Finančního podnikání, bakalářského kombinovaného studijního programu a programu Celoživotního vzdělávání. Studiem textu Marketing v pojišťovnictví se čtenáři seznámí s marketingovou koncepcí řízení v oblasti pojišťovnictví, s vývojem marketingu ve službách a v pojišťovnictví, s marketingovým procesem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a s řízením vztahů se zákazníky. Znalosti získané studiem uvedeného textu jim umožní orientovat se v nabídce pojistných produktů z pohledu marketingového způsobu řízení a uplatňování nástrojů marketingového mixu.