LAZAROVÁ, Bohumíra. Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence. In Ako se učitelia učia? 1. vyd. Prešov: MPC Prešov, 2007, s. 15-20. ISBN 978-80-8045-493-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
Název anglicky In-service teacher training: towards the topis of resistance
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Prešov, Ako se učitelia učia? od s. 15-20, 6 s. 2007.
Nakladatel MPC Prešov
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/07:00020948
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-8045-493-7
Klíčová slova anglicky teachers motivation; teachers resistance; in-service teacher training; professional development
Štítky in-service teacher training, professional development, teachers motivation, teachers resistance
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 30. 3. 2009 12:00.
Anotace
Příspevek pojednává o problematice resistence učitelů k profesionálnímu rozvoji. O projevech resistence, možných příčinách a způsobech zvládání.
Anotace anglicky
The resistance is understand as a teachers resistivity to the changes and professional development, in the article. It is not perceived as a negative phenomenon, but as a source of a new recognition. The author pays attention to the resistance manifestations, its grounds an some coping possibilities.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaVNázev: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 01:37