NESHYBOVÁ, Jarmila a Lada HEYDOVÁ. Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu). In Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, s. 152-158, 6 s. ISBN 978-80-7318-663-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu)
Název anglicky Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing
Autoři NESHYBOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant) a Lada HEYDOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Zlín, Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008, od s. 152-158, 6 s. 2008.
Nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00024693
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7318-663-0
Klíčová slova anglicky Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities
Štítky relationship marketing, relationship marketing in municipalities, stakeholder
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Změněno: 17. 6. 2008 12:08.
Anotace
předkládaný texz prezentuje dílčí část výsledků mezinárodního srovnávacího výzkumu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research, který byl realizován v České republice, ve Slovenské republice a v Polsku. Článek obsahuje část výzkumných výsledků týkajících se České republiky, zjištěných u souboru patnácti obcí s rozšířenou působností Jihomoravského kraje. Účelem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře je pojem "relationship marketing" v obecních úřadech znám, jak ho představitelé obecníhc úřadů chápou a v jaké míře daný marketingový nástroj uplatňují v praxi.
Anotace anglicky
Presented paper focuseson a sublayer of the results of the international comparative research "Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities - Comparative Research" that was performed in the Czech Republic, Slovakia and Poland. The paper shows a part of collected data aimed at the Czech Republic, more precisely at fifteen municipalities with enriched competencies within the region of South Moravia. The goal was to find out about the extent of the awareness and understanding of the term "Relationship Marketing" within the municipalities and their representatives and the usage of this marketing tool in their daily operations.
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaVNázev: Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
Investor: Grantová agentura ČR, Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 03:41