HANUŠOVÁ, Světlana. Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků. In Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 65-75. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. ISBN 978-80-7315-165-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků
Název anglicky Differentiation of English Language Teaching Based on Diagnosis of Learner Differences, Needs and Preferences
Autoři HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu, od s. 65-75, 11 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00033423
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-165-2
Klíčová slova anglicky diferentiated instruction; ELT; learner differences;learner needs
Štítky diferentiated instruction, ELT, learner differences, learner needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 18. 1. 2010 18:59.
Anotace
Diferenciace vyučovacího procesu je v kontextu současné kurikulární reformy v České republice velmi aktuální problematikou. Autorka se zabývá transformací obsahu způsobem odpovídajícím individuálním zvláštnostem žáka v cizojazyčném vyučování. Popisuje design výzkumné studie diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků, který v současné době realizuje ve spolupráci s ohniskovou skupinou učitelů na základních školách.
Anotace anglicky
Differentiation in the teaching process is one of the key issues in the current curricular reform in the Czech Republic. The author discusses the transformation of the content with regard to individual characteristics of the pupil in foreign language teaching. She describes the design of a research study of the differentiation process in English language teaching. In the study she is cooperating with a focus group of primary teachers. The differentiation is achieved on the basis of the diagnosis of the individual characteristics, needs and preferences of the pupils.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 22:23