2008
Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby
SOUKOPOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby
Název česky
Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby
Název anglicky
Hedonic Price Method - Racionality of Usage in the Czech Republic shown on example of surface winning
Autoři
Vydání
Pardubice, Účetnictví a reporting udržitelného rozvoje na mikroekonomické a makroekonomické úrovni, od s. 123-128, 6 s. 2008
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7395-080-4
Klíčová slova anglicky
Hedonic price method; rationality; non-market methods; price; value
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 4. 2011 19:21, doc. Ing. Mgr. Jana Soukopová, Ph.D.