D 2008

Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby

SOUKOPOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby

Název česky

Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby

Název anglicky

Hedonic Price Method - Racionality of Usage in the Czech Republic shown on example of surface winning

Vydání

Pardubice, Účetnictví a reporting udržitelného rozvoje na mikroekonomické a makroekonomické úrovni, od s. 123-128, 6 s. 2008

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7395-080-4

Klíčová slova anglicky

Hedonic price method; rationality; non-market methods; price; value

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 4. 2011 19:21, doc. Ing. Mgr. Jana Soukopová, Ph.D.