Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2013

    1. KHOKHLOVA, Elena. Art-brand in modern production and distribution of music. Acta musicologica. Brno: Ústav hudební vědy FF MU Brno, 2013, Neuveden, č. 1, s. nestránkováno, 6 s. ISSN 1214-5955.

    2009

    1. STODOLA, Jiří. Hodnota informace : příspěvek k etice, ontologii a estetice infomace. In Šedesát let kybernetiky. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství Cern, 2009, s. 242-258, 16 s. ISBN 978-80-7204-662-1.
    2. ŠKAPA, Radoslav a Eva ŠVANDOVÁ. Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy. In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2009. Ekonomický rozvoj a management regionů. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2009, s. 313-319. ISBN 978-80-7041-227-5.

    2008

    1. SOUKOPOVÁ, Jana. Hedonic Price Method: Racionality of Usage in the Czech Republic shown on example of surface winning. In Sustainable accounting and reporting on micro-economical and macro-economical level. 2008. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008, s. 82-88. ISBN 978-80-7395-081-1.
    2. SOUKOPOVÁ, Jana. Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby. In Účetnictví a reporting udržitelného rozvoje na mikroekonomické a makroekonomické úrovni. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008, s. 123-128. ISBN 978-80-7395-080-4.
    3. SABOLOVIČ, Mojmír. Možnosti implementace managementu znalostí v interním prostředí SMEs. In Sborník z 2. mezinárodní konference PROMĚNY EVROPY 2008. Ostrava: DTO CZ, 2008, 9 s.
    4. SABOLOVIČ, Mojmír. Technology Transfer as Value Ratio Enlargement. European Research Studies. 2008, Volume X, 3-4, 8 s. ISSN 1108-2976.
    5. STEHLÍK, Antonín. Výzkum investiční činnosti podniků v prostředí české ekonomiky. In VIKTOŘÍK, Tomáš. Vývojové tendence podniku IV. 1. vydání. Brno: MU Brno, 2008, s. 523 - 539, 16 s. ISBN v tisku.

    2007

    1. CAJTHAML, Martin, Hans Rudigger KAUFMANN a Michael MEIER. Behavioural Branding- The Interdisciplinary Hilti Case. International Journal of Management Cases. 2007, roč. 9/3, č. 4, s. 329-334, 5 s.
    2. SABOLOVIČ, Mojmír. Metodické aspekty hodnocení přírodních zdrojů. In Interakce ekonomie, managementu a práva 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 103-113, 169 s. ISBN 978-80-87139-65-3.
    3. KYNCL, Libor. Value Added Tax (VAT) on electronic services in the Czech republic. In Sovremennye problemy teorii nalogovogo prava – The Modern Problems of Tax Law Theory. Voronež: Voronežskij gosudarstvennyj universitet, 2007, s. 365-368. ISBN 978-5-9273-1340-2.
    4. ŘEHULKA, Evžen. Zdraví jako hodnota v pojetí učitelek základních škol. In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, s. 73-79. ISBN 978-80-86633-78-7.

    2006

    1. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy. In Problémy kurikula základní školy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 148 -160. ISBN 80-210-4125-0.
    2. CAJTHAML, Martin. Principles of Customer Evaluation. In International Customer Behaviour and Retailing Research. 1. vyd. Hamburg: Verlag Dr. Kovac, 2006, s. 86-92. ISBN 978-3-8300-2194-0.

    2005

    1. SUCHÁNEK, Petr. Hodnocení konkurenceschopnosti podniku. In Vyvojové tendence podniků (Svazek I.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 271-278. ISBN 80-210-3847-0.
    2. SUCHÁNEK, Petr. Implementace teorie firmy do finanční analýzy podniku. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR. 1. vyd. Bratislava: EU Bratislava, 2005, s. 73-76. ISBN 80-225-2110-8.
    3. SUCHÁNEK, Petr a Eva KUBÁTOVÁ. Měření výkonnosti podniku s využitím teorie sítí. In Výkonnosť organizácie, prístupy k jej meraniu a hodnoteniu. 1. vyd. Poprad: Slovenský komitét pre vedecké riadenie ZSVTS v Bratislave, 2005, s. 232-238. ISBN 80-968080-5-2.
    4. MAREŠ, Petr a Ivo MOŽNÝ. The Czech Family, Reproductive Behavior, and the Value of Children in the Czech Republic. In The Value of Children in Cross-Cultural Perspective. Case Studies From Eight Societies. Lengerich: Pabst, 2005, s. 67-156. ISBN 3-89967-250-X.
    5. STEHLÍK, Antonín. Využití derivátů pro měření efektivnosti investiční výstavby. In Vývojové trendy podniků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 605-614. ISBN 80-210-3847-0.

    2004

    1. STEHLÍK, Antonín. Nové metody hodnocení investic. Jurnal of Economics. Bratislava: Slovak Academic Press, 2004, roč. 52/2004, č. 10, s. 1-11. ISSN 0013-3035.
    2. STEHLÍK, Antonín. Nové přístupy k hodnocení investic. In Nová dopravní politika. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004, s. 41-48, 7 s. ISBN 80-7194-606-0.
    3. STEHLÍK, Antonín. Teoretické a metodologické aspekty hodnocení investic do síťových odvětví. Dialógy o ekonomike a riadení. Bratislava, 2004, roč. 6, 19/2004, s. 23-28, 5 s. ISSN 1335-4582.
    4. STEHLÍK, Antonín. Teoretické a metodologické aspekty valuace investic do síťových odvětví. In Podniková ekonomika a management. 1. vydání. Brno: MU v Brně, 2004, s. 367-371, 4 s. ISBN 80-210-3414-9.
    5. CAJTHAML, Martin. Zum Problem des Wertrelativismus. In Glaube und Vernunft. Interdisziplinäres Streitgespräch zur Enzyklika Fides et Ratio. 1. vyd. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2004, s. 149-161. ISBN 3-631-50723-2.

    2003

    1. ČERVINEK, Petr. Investiční strategie. In Sbornik příspěvků z konference studentů doktorského studia. 1. vyd. Brno: MZLU 2002/3, 2003, s. 30-33. ISBN 80-7302-048-3.

    2002

    1. MAREŠ, Petr. Hodnota dítěte. In Děti, mládež a rodina v období transformace. Brno: Barrister&Pricipal, 2002, s. 157-172. ISBN 80-86598-36-5.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnotové řetězce a hodnotové sítě. In Systémové řízení. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, s. 248-250. ISBN 80-210-2831-9.
    3. STEHLÍK, Antonín. Komplementární vztah k marketingu. In Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska. 1. vyd. Kosice: Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 2002, s. 22-27. ISBN 80-225-1555-8.

    1999

    1. FUCHS, Kamil. Vývoj pojetí ceny v ekonomii. První. Brno: Masarykova univerzita, 1999, 124 s. Monografie. ISBN 80-210-2035-0.

    1998

    1. DOKULIL, Miloš. Morální hodnoty v současné etice a morálce. In Teoretické otázky etiky. Prešov: PVT Bratislava, 1998, s. 61-84. sv. 1. ISBN 80-88859-15-8.

    1989

    1. OPEKAR, Aleš. Hodnotová orientace v rockové hudbě I. a II. Opus musicum. Brno, 1989, roč. 21, 4 a 5, s. 105-115 a XVII-XXII. ISSN 00862-8505.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 26. 4. 2024 07:45