TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce. In Výchova a nadání 1. Brno: MSD, 2008, s. 15-34. Výzkumné zprávy číslo 1. ISBN 978-80-7392-024-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce.
Název anglicky Cognitive motivation of the talented pupils in natural sciences.
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Výchova a nadání 1. od s. 15-34, 20 s. Výzkumné zprávy číslo 1. 2008.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026184
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-024-1
Klíčová slova česky poznávací motivace; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky cognitive motivation; science education
Štítky cognitive motivation, science education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 09:11.
Anotace
Poznávací motivace je významný faktor pro rozvoj nadaných žáků. Kapitola popisuje poznávací motivační techniky vhodné pro přírodovědné vzdělávání talentovaných žáků.
Anotace anglicky
Cognitive motivation is important factor of development of gifted students. The chapter describes cognitive motivational techniques appropriate for science education of gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:55