SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva ŠVANDOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Lenka JATERKOVÁ, Petr VALOUCH a Eva ŠTĚPÁNKOVÁ. Business Management in the Czech Republic. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 133 s. Skripta ESF MU, 2. ISBN 978-80-210-4662-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Business Management in the Czech Republic
Název česky Ekonomika a řízení podniku v ČR
Autoři SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva ŠVANDOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Lenka JATERKOVÁ, Petr VALOUCH a Eva ŠTĚPÁNKOVÁ.
Vydání 2. vyd. Brno, 133 s. Skripta ESF MU, 2. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Učebnice
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4662-7
Klíčová slova anglicky business; management; FDI; marketing; accounting; quality; m-commerce
Štítky Accounting, Business, FDI, M-commerce, management, marketing, Quality
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:30.
Anotace
The publication is made as cross-sectional, where it is blends all sorts of topics outspread to the business economy to students (mainly foreign) made complex review of actual problems of Czech enterprises and of an access used in their solving. In chapters are tuned properly practical findings with actual theoretical concepts. Chapters are organized with method, where it is proceeded from general findings, that they regard whole economy and macroeconomic relationships to the concrete problems, that they regard partial areas (resorts, companies). Problems are seen from view of business economy without respect to the optics of view (it means macro- or micro-scale).
Anotace česky
Publikace je koncipována jako průřezová, ve které se prolínají nejrůznější témata vztažená k podnikovému hospodářství tak, aby si studenti (zejména zahraniční) udělali komplexní přehled o aktuálních problémech podniků ČR a o přístupu, který se používá při jejich řešení. V kapitolách jsou vhodně slaďovány praktické poznatky s aktuálními teoretickými koncepty. Kapitoly jsou organizovány způsobem, kdy se přechází od obecných poznatků, týkajících se celé ekonomiky a makroekonomických vztahů, k problémům konkrétním, týkajícím se dílčích oblastí (odvětví, podniků). Problematika je přitom nazírána z podnikohospodářského hlediska bez ohledu na optiku pohledu (tzn. makro- nebo mikro-měřítko).
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 01:30