FRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ. The role of basic schools in vocational guidance for pupils: on the situation in the Czech Republic. In International conference on educational sciences. EMU, Famagusta: Eastern Mediterranean University, 2008, s. 16-20. ISBN 978-975-8401-66-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The role of basic schools in vocational guidance for pupils: on the situation in the Czech Republic
Název česky Role základních škol v kariérovém poradenství: k situaci v České republice
Autoři FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant) a Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika).
Vydání EMU, Famagusta, International conference on educational sciences, od s. 16-20, 5 s. 2008.
Nakladatel Eastern Mediterranean University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00026352
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-975-8401-66-6
Klíčová slova česky profesní orientace; žáci
Klíčová slova anglicky career guidance; pupils; basic schools;
Štítky basic schools, career guidance, Pupils
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc., učo 733. Změněno: 29. 3. 2010 09:25.
Anotace
The authors present a research project which has been conducted at the Faculty of Education MU in Brno since 2007. Its main aim is to promote the design of school curriculum with the regard to childern with special educational needs. In the first stage the authors focused on identification of the risks that are entailed in the process of academic or professional career choice by pupils with special educational needs (case studies) and also particulary on the possibilities of encouragement of pupils technical and craft aspiration.
Anotace česky
Autoři představují výzkumný projekt realizovaný na Pedagogické fakultě MU, který je zaměřen na rozvoj kurikula s ohledem na žáky se speciální vzdělávací potřebou. Text je věnován dílčím výsledkům z provní části výzkumného šetření s cílem identifikovat některí rizikové a protektivní faktory profesní orientace dětí se SVP a okrajově také možnosti podpory orientace žáků k technickým profesím a řemeslům.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:39