JŮVA, Vladimír. Strukturované studium učitelů tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií MU. In Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. s. 56–60. ISBN 978-80-7043-697-4. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strukturované studium učitelů tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií MU
Název česky Strukturované studium učitelů tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií MU
Název anglicky Structured teacher training in physical education at the Faculty of Sports Studies Masaryk University
Autoři JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Plzeň, Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace, od s. 56–60, 5 s. 2008.
Nakladatel Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00033818
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-7043-697-4
Klíčová slova anglicky teacher education; structured teacher training; innovations in teacher training; physical education
Štítky innovations in teacher training, Physical Education, structured teacher training, teacher education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 30. 3. 2010 15:37.
Anotace
Příspěvek stručně charakterizuje především pedagogicko-psychologickou oblast strukturovaného studia učitelství tělesné výchovy (TV) na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity (FSpS MU). Vznik a rozvoj strukturované přípravy učitelů TV souvisí s koncepcí FSpS MU, jež od svého vzniku v roce 2002 akredituje všechny studijní obory ve strukturované podobě. Vzdělávání učitelů na FSpS MU dále reaguje na specifika učitelství TV i studentů tohoto oboru. Příspěvek současně přibližuje některá pozitiva strukturovaného studia učitelství a vybrané inovace přípravy učitelů TV na FSpS MU.
Anotace anglicky
The paper briefly describes in particular educational and psychological segment of structured teacher education of physical education (PE) at the Faculty of Sports Studies Masaryk University (FSpS MU). The creation and development of structured teacher training in PE relates to the conception of FSpS MU. Since its foundation in 2002 the faculty accredits all fields of study in a structured form. Teacher education at FSpS MU responds to the specific requirements of teaching PE and students of this field. Further, the paper discusses several positive aspects of structured teacher education and selected innovations in teacher training in PE at FSpS MU.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:19