TRNA, Josef. Hands-on Activity as a Source of Learning Tasks in Science Education. In HSci2008. Formal and Informal Science Education. Braga (Portugal): University of Braga, Portugal, 2008, s. 78-82. ISBN 978-989-95095-3-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hands-on Activity as a Source of Learning Tasks in Science Education
Název česky Hands-on aktivita jako zdroj učebních úloh v přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant).
Vydání Braga (Portugal), HSci2008. Formal and Informal Science Education, od s. 78-82, 5 s. 2008.
Nakladatel University of Braga, Portugal
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Brazílie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026511
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-95095-3-5
Klíčová slova anglicky hands-on experiments;learning task; science education
Štítky hands-on experiments, learning task, science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 10. 2008 22:54.
Anotace
The paper deals with problematics of the learning tasks based on hands-on school experiments in science education.
Anotace česky
Článek se zabývá učebními úlohami založenými na hands-on aktivitách v přírodovědné výuce.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:36