ŠMAJS, Josef a Emil VIŠŇOVSKÝ. The concept of "evolutionary-ontological literacy". In 11th Biennial Conference Education and Multicultural Understanding. Japan: Kyoto University, 2008, s. 181-181.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The concept of "evolutionary-ontological literacy"
Název česky Koncept evolučne ontologické gramotnosti
Autoři ŠMAJS, Josef a Emil VIŠŇOVSKÝ.
Vydání Japan, 11th Biennial Conference Education and Multicultural Understanding, od s. 181-181, 1 s. 2008.
Nakladatel Kyoto University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion
Stát vydavatele Japonsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky evolutionary-ontological literacy; nature; culture;
Štítky culture, evolutionary-ontological literacy, nature
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 13. 4. 2012 14:38.
Anotace
In addition to various kinds of literacy, such as "information", "technological", "cultural", "ecological" or "environmental", and even "Earth literacy" or "bio-literacy", etc., all of which have already come to the circulation, the paper will propose for consideration an alternative concept of "evolutionary-ontological literacy".
Anotace česky
Vedle různých druhů gramotnosti, jakou je např. gramotnost "informační", "technologická", "počítačová", "kulturní", "ekologická", "environmentální", či "bio-gramotnost", jejichž základem není nová ontologie přírody a kultury, náš příspěvek nabízí alternativní koncept "evolučně-ontologické gramotnosti". Tento nový paradigmatický koncept gramotnosti vychází z evoluční ontologie, jíž se v současné době autoři věnují.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 21:44