KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Evaluace v pojetí málotřídních škol. In Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evaluace v pojetí málotřídních škol
Název česky Evaluace v pojetí málotřídních škol
Název anglicky Evaluation in conception little - class - divided schools
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008, 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky evaluation; self-evaluation
Štítky evaluation, self-evaluation
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 22. 10. 2008 16:46.
Anotace
Součástí školních vzdělávacích programů je závěrečná kapitola s názvem Hodnocení žáků a autoevaluace školy, jejíž zpracování vyžaduje, aby učitelé měli nejen dobré znalosti o evaluaci jako takové, ale aby ji přijímali a byli vybaveni dovednostmi, které jim umožní autoevaluaci teoreticky popsat, ale ji i smysluplně realizovat ve své škole. Příspěvek nás seznamuje s názory učitelů málotřídních škol na autoevaluaci ve škole a popisuje jejich dosavadní zkušenosti.
Anotace anglicky
One part of the school educational programmes is final chapter with the title Pupilś essesment and internal school evaluation, whose processing requires, that teachers must have not only good knowledge about evaluation, but they must accept it and they must be equipped with skills that will them help to describe the proces of the internal evaluation and to carry out it in the school. Benefit informs us with views of teachers from little - class - divided schools on self-evaluation and describes their present experience with their topics and tools.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:47