KLAPALOVÁ, Alena. The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders. In Studies on business interaction – consequences for business in theory and business in practice. první. Uppsala Švédsko: IMP Group, 2008, s. 1-9. ISBN 1-86115-128-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders
Název česky České mikro a malé podniky a vztahy se stakeholdery
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Uppsala Švédsko, Studies on business interaction – consequences for business in theory and business in practice, od s. 1-9, 9 s. 2008.
Nakladatel IMP Group
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Švédsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00034004
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 1-86115-128-4
Klíčová slova anglicky relationships relationship marketing stakeholders relationship quality stakeholders
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:47.
Anotace
Some results from the exploratory survey are presented in this paper. The survey is a part of the joined research project Relationship Marketing of academicians from Poland, Slovakia and Czech Republic which has started in the year 2006. Empirical exploratory survey was realized during the summer 2007 using in-depth interviews to get the answers to the following basic research question. How far are micro and small companies from these three countries with the concept of relationship marketing in managing their longlasting relationships? Related survey objectives were formulated as follows a)to identify existing portfolio of long-lasting relationships of surveyed companies, and subsequently for every mentioned subject to b) find out motivation or reasons or potential benefits for or from maintaining the relationships, c) to let the respondents to evaluate the importance of each relationships for companies market success as well as the quality of each relationships, etc.
Anotace česky
V článku jsou prezentovány některé výsledky z exploratorního průzkumu, který byl součástí splečného výzkumného projektu Relationship marketing akademiků z POlska, Slovenska a České republiky, jenž začal v roce 2006. Empirický průzkum probíhal v létě 2007 a v rámci něho byly použity hloubové rozhovory s cílem získat odpovědi na následující výzkumné otázky.Jak dalece jsou mikro a malé podniky ze třech zmiňovaných zemí s využíváním a znalostí pojmu relationship marketing při řízení jejich dlouhotrvajících vztazích? Související cíle průzkumu byly formulovány následovně. Identifikovat portfolio dlouhodobých vztaů zkoumaných podniků, zjistit motivaci anebo důvody anebo potenciální přínosy pro anebo z udržování vztahů, nehcat respondenty zhodnotit význam každéh vztahu pro úspěch na trhu včetně kvality vztahu,atd.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 23:10