2005
Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami
OPATŘILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami
Název česky
Metody práce u jedinců s těžkým postižením a více vadami
Název anglicky
Methods of Work in Pupils with Profound Disabilities
Autoři
Vydání
1. vydání. Brno, 146 s. 55-984A-2005 02/58 11/Pd, 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3819-5
Klíčová slova česky
těžké tělesné postižení; intervence; edukace; speciálně pedagogická diagnostika; individuální vzdělávací plán; stimulace; polohování; facilitace; senzomotorika; psychomotorika; komunikace; hra; relaxace; snoezelen; bazální stimulace; masáže
Klíčová slova anglicky
profound disability; intervention; education; special educational diagnostic; individual educational plan; stimulation; positioning, facilitation; sensual motor; psycho motor; communication; game; relaxation; snoezelen; basal stimulation; massage
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 8. 2009 10:02, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Učební text je zaměřen na problematiku metod práce, intervenčních přístupů a opatření v procesu edukace u jedinců s těžkým a kombinovaným postižením.
Anglicky
This study text focuses on the methods of work, intervention and education of pupils with profound disabilities.