D 2008

Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice

KLAPALOVÁ, Alena a Ladislav BLAŽEK

Základní údaje

Originální název

Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice

Název česky

Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice

Název anglicky

Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant) a Ladislav BLAŽEK (203 Česká republika)

Vydání

první. Košice, Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba" od s. 20-27, 8 s. 2008

Nakladatel

Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00034143

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-225-2633-3

Klíčová slova anglicky

shopping conditions shopping malls factors of choice spending free time

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:43, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice.

Anglicky

Paper presents results of the quantitative survey realized on the sample of respondents customers of shopping centres in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the views on the chosen topics concerning time spending in the shopping centres, views on the supply structure and its utilization, factors of choice of the preferred shopping centre and on the advantages and disadvantages of shopping centres. The survey is a part of the comparative study of shopping centres and customers views on their services and quality level in the Netherland, Poland and The Czech Republic.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky