LUKÁŠOVÁ, Růžena. Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe. In Nové trendy - nové nápady 2008. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2008, s. 196 - 204. ISBN 978-80-903914-7-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe
Název česky Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe
Název anglicky Measurement of clients satisfaction with public libraries: satisfaction criteria
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena.
Vydání Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2008, od s. 196 - 204, 9 s. 2008.
Nakladatel Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-903914-7-5
Klíčová slova anglicky satisfaction measurement
Štítky satisfaction measurement
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 8. 6. 2009 11:42.
Anotace
Průzkumy spokojenosti občanů/klientů představují významný nástroj získávání zpětné vazby ze strany veřejnosti a východisko pro cílené zlepšování veřejných služeb. Má-li měření spokojenosti občanů/klientů přinášet informace umožňující skutečné zlepšení, je třeba, aby měřící nástroje, které jsou k danému účelu užívány, byly založeny na kritériích kvality služeb, které byly identifikovány z pohledu občanů /uživatelů daných služeb a zjištěny metodologicky správnými postupy. Příspěvek prezentuje výsledky dílčí části řešení grantového projektu GA 402/07/1486 „Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru“, zaměřené na identifikaci kritérií pro měření spokojenosti uživatelů veřejných knihoven.
Anotace anglicky
Surveys of citizens satisfaction represent an important technique for obtaining the feedback from the public and the starting point for goal-directed improvement of public services. Measurements of satisfaction of citizens may bring the information enabling the real improvement only if the measuring tools are based on knowledge of the key criteria of service quality, which has been identified from the point of view of citizens/ services users. The contribution presents the partial results of the project of the Czech Science Foundation no. 402/07/1486 “Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations”, the aim of which was to identify the key criteria for measurement of satisfaction of public libraries users.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 07:19