Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{796186, author = {Lukášová, Růžena}, address = {Znojmo}, booktitle = {Nové trendy - nové nápady 2008}, keywords = {satisfaction measurement}, language = {cze}, location = {Znojmo}, isbn = {978-80-903914-7-5}, pages = {196 - 204}, publisher = {Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo}, title = {Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 796186 AU - Lukášová, Růžena PY - 2008 TI - Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe PB - Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo CY - Znojmo SN - 9788090391475 KW - satisfaction measurement N2 - Průzkumy spokojenosti občanů/klientů představují významný nástroj získávání zpětné vazby ze strany veřejnosti a východisko pro cílené zlepšování veřejných služeb. Má-li měření spokojenosti občanů/klientů přinášet informace umožňující skutečné zlepšení, je třeba, aby měřící nástroje, které jsou k danému účelu užívány, byly založeny na kritériích kvality služeb, které byly identifikovány z pohledu občanů /uživatelů daných služeb a zjištěny metodologicky správnými postupy. Příspěvek prezentuje výsledky dílčí části řešení grantového projektu GA 402/07/1486 „Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru“, zaměřené na identifikaci kritérií pro měření spokojenosti uživatelů veřejných knihoven. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Měření spokojenosti klientů se službami veřejných knihoven: kritéria spokojenosti z pohledu teorie a praxe. In \textit{Nové trendy - nové nápady 2008}. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2008, s.~196 - 204. ISBN~978-80-903914-7-5.
|