EN

Mediální sport jako forma masové kultury

SEKOT, Aleš. Mediální sport jako forma masové kultury. In Média, sport a jejich role v aktivním životním stylu. 1. vyd. Praha: Karlova univerzita, 2008. s. 9-19, 11 s. ISBN 978-80-86317-65-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mediální sport jako forma masové kultury
Název česky Mediální sport jako forma masové kultury
Název anglicky Medial sport as aform of mass culture
Autoři SEKOT, Aleš (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Média, sport a jejich role v aktivním životním stylu, od s. 9-19, 11 s. 2008.
Nakladatel Karlova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00034283
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-86317-65-6
Klíčová slova anglicky Sport; mass; culture; media
Štítky culture, mass, media, sport
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 30. 3. 2010 14:03.
Anotace
Přednáška na konferenci FTVS UK zaměřená na aktuální provázanost vrcholového sportu a médií
Anotace anglicky
Lecture on Conference on Sport in Mass Media accenting mutualrelations of top sport and televisin and press media
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2019 16:12

Další aplikace