ZÍTKOVÁ, Jitka. Tvořivá interpretace a lyrický text. In Nová jména v české a slovenské literatuře pro děti a mládež. 1. vyd. Slavkov u Brna: BM Typo, 2008, s. 65-71. Ladění. ISBN 978-80-903707-6-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvořivá interpretace a lyrický text
Název anglicky Creative interpretation and lyrical text
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Slavkov u Brna, Nová jména v české a slovenské literatuře pro děti a mládež, od s. 65-71, 7 s. Ladění, 2008.
Nakladatel BM Typo
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00051071
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-903707-6-0
Klíčová slova anglicky creative interpretation; basic school; lyrical text; creative activities; reception research
Štítky basic school, creative activities, creative interpretation, lyrical text, reception research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 23. 3. 2012 13:34.
Anotace
Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace lyrické poezie na základní škole. Uvádí specifika lyriky a vymezuje základní typy tvořivých interpretačních aktivit. Uvádí také některé dílčí výsledky výzkumu čtenářské recepce zaměřeného právě na lyrickou poezii.
Anotace anglicky
The article deals with the possibilities of creative interpretation of lyrical texts at basic school. It defines the specialities of lyrics and mentiones the basic types of creative interpretative activities. It also states some partial results of reception research intent on lyrical poetry.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 09:24