ŠVEC, Vlastimil. Sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu. Pedagogická orientace. 2008, roč. 18, č. 4, s. 30-46. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu
Název česky Sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu
Název anglicky Knowledge sharing in interdisciplinary social-healt team
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogická orientace, 2008, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025111
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky analysis of team members journals; qualitative-research based hypotheses; utterance coding; qualitative research; semi-structured interviews; sharing experience; triangulation of methods; participative observation
Štítky participative observation, qualitative research, qualitative-research based hypotheses, semi-structured interviews, sharing experience, triangulation of methods, utterance coding
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 21. 12. 2008 08:52.
Anotace
Tématem empirické studie je dosud opomíjený fenomén v pedagogických vědách: sdílení znalostí v týmu. Autor se pokusil přiblížit tento fenomén na základě kvalitativního výzkumu sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu, který pečuje o seniory. Po teoretickém ukotvení tématu vymezuje cíl a výzkumné problémy. Popisuje triangulaci zvolených výzkumných metod (polostrukturované rozhovory, zúčastněné pozorování, analýza deníků členů týmu). Získaný materiál ve formě textů byl analyzován. Dílčí výsledky autor integruje v závěru studie a zároveň formuluje hypotézy pro další fázi výzkumu.
Anotace anglicky
The article aims at a phenomenon that lies outside the usual scope of educational research: sharing knowledge within a team. The author presents the phenomenon on the basis of qualitative research of sharing knowledge within a social/medical team that focuses on elderly citizens. Theoretical background of the topic is established, and aim and research questions are formulated. Research-method triangulation is described (semi-structured interviews, participative observation, analysis of team members journals). The accumulated data were analyse. Towards the end of the paper, partial results are integrated and hypotheses for further phases of the research are formulated.
Návaznosti
GA406/06/1571, projekt VaVNázev: Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:16