KLAPALOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem. In Analýza regionálních a mikroekonomických aspektů konkurenceschopnosti. první. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity. s. 172-207, 35 s. ESF-14/08-02/58. ISBN 978-80-210-4787-7. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem
Název česky Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem
Název anglicky Corporate competitiveness and relaltionships with customer
Autoři KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Analýza regionálních a mikroekonomických aspektů konkurenceschopnosti, od s. 172-207, 35 s. ESF-14/08-02/58, 2008.
Nakladatel Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00027334
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4787-7
Klíčová slova anglicky Customer customer relationship competitiveness
Štítky Customer customer relationship competitiveness
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:42.
Anotace
Stať je zaměřena na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných parametrů z oblasti vztahu podniků se zákazníky. Získaná data byla analyzována v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 do pěti shluků a ukazují tak, která z faktorů, jenž byly zahrnuty v empirickém šetření, mohou být označeny jako faktory konkurenceschopnosti.
Anotace anglicky
The chapter is aimed at the presentation of some partial results of The Research Centre of the Czech Republic Economy Competitiveness concerning selected parameters from the area of companies relations with customers. Acquired data were analysed in the frame of five clusters dividing companies according financial performance for the period of 2001 to 2006 into five clusters and thus show, which of the factors included in empirical survey, can be assigned as factors of competitiveness.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 10:39