KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: MU, 2008, 327 s. ISBN 978-80-7315-168-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Název česky Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
Název anglicky Education of Pupils with Impaired Communication Ability
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, 327 s. 2008.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027432
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky Framework Educational Programme for Primary Education; pupil; pupil with disability; communication; communication competences; impaired communication ability; pupil with impaired communication ability; special educational needs.
Štítky communication, communication competences, impaired communication ability, pupil, pupil with disability, special educational needs.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Vlastimil Sochor, učo 82416. Změněno: 24. 3. 2010 15:51.
Anotace
Monografie Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností představuje jeden z výstupů činnosti výzkumných pracovníků Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ve druhém roce realizace výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443). Monografie je rozdělena do šesti tematických okruhů, které řeší problematiku vytváření komunikačních kompetencí u žáků, u nichž se projevuje narušení komunikačních schopností v období základního vzdělávání.
Anotace anglicky
The book Education of Pupils with Impaired Communication Ability is one of the outcomes of the second year of intensive work of researchers at the Faculty of Education of Masaryk University on the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM 0021622443). The presented book is divided to six units, which deal with the issues of communication competence development in students with impaired communication abilities during primary education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:28