VOJTOVÁ, Věra. (Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M.et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido. s. 273-284, 11 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-210-4736-5. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název (Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání
Název česky (Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání
Název anglicky (Special) Educational Needs of students in risk and with behavioural disorders and quality of education
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M.et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 273-284, 11 s. Edice pedagogické literatury, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027562
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4736-5
Klíčová slova česky Vzdělávání; vyloučení ze vzdělávání; riziko poruchy chování; porucha chování; postoje ke škole; kvalita školy; biopsychosociální model poruchy chování; speciální vzdělávací potřeby; škola pro všechny
Klíčová slova anglicky Education; exclusion from education; risk of behavioural disorder; behavioural disorder; school attitudes; quality of school life; biopsychosocial model of behavioural disorder; special educational needs; school for all.
Štítky behavioural disorder, Education, exclusion from education, quality of school life, risk of behavioural disorder, school attitudes, school for all., special educational needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 1. 3. 2010 18:43.
Anotace
Negativní postoje žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování ke vzdělávání posilují nežádoucí projevy chování. Změna postojů, motivace a radost k učení a z učení jsou cestou k pozitivním změnám v chování.Prezentace teoretického výzkumu.
Anotace anglicky
Students at risk of behavioural disorder and with behavioural disorder attitudes to education seems to be poor. Changes in these attitudes, motivation and pleasure in learning processes could be the starting point for positive changes in students behavioural too. Research outcomes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:55