TOMÁŠKOVÁ, Eva. The Current Methods of Measurement of Market Orientation. In International Conference on Applied Business & Economics. Thessaloniki: The Aristotle University of Thessaloniki, 2008, 15 s. ISSN 1108-2976.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Current Methods of Measurement of Market Orientation
Název česky Současné metody měření tržní orientace
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant).
Vydání Thessaloniki, International Conference on Applied Business & Economics, 15 s. 2008.
Nakladatel The Aristotle University of Thessaloniki
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Řecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/08:00025218
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISSN 1108-2976
Klíčová slova anglicky market orientation; measurement of market orientation; methods
Štítky market orientation, measurement of market orientation, methods
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Změněno: 9. 4. 2010 10:49.
Anotace
The article deals with the new trends in measurement of market orientation. Market orientation is one of the most investigated methods founded on marketing conception. There are described twenty-six methods used to measure market orientation. The main advantages and disadvantages of each method are written. Goal of this article is to show the all methods that are described as the methods to measure market orientation and to find the best one. The paper is a part of grant project (GA 402/07/1493).
Anotace česky
Tento příspěvek se zabývá novými trendy v měřeních tržní orientace. tržní orientace je metoda založená na tržní orientaci. V příspěvku je popsáno dvacet šest metod, které byly publikovány pro měření tržní orientace. Cílem je popsat jednotlivé metody a stanovit jejich výhody a nevýhody a vybrat nejlepší metodu. Tento příspěvek je publikován v rámci grantového projektu GAČR (GA 402/07/1493).
Návaznosti
GA402/07/1493, projekt VaVNázev: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:06