D 2008

Význam zpětných toků pro řízení podniku

ŠKAPA, Radoslav

Basic information

Original name

Význam zpětných toků pro řízení podniku

Name (in English)

The importace of reverse flow for company management

Edition

Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2008, p. 287-294, 8 pp. 2008

Publisher

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

Other information

Type of outcome

Stať ve sborníku

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-903914-7-5

Keywords in English

satisfaction measurement

Tags

Reviewed
Změněno: 28/1/2009 15:45, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky prvního roku výzkumných prací autora jako součást širšího tématu výzkumného úkolu řešeného týme spoluředitelů a je zaměřen na zmapování dosavadních poznatků řízení zpětných toků na B2B trzích. V České republice není problematika řízení zpětných toků poznávána v takové hloubce, jakou by si zasloužila. Zda ovšem tuto mezeru pociťují i podniky, tj. zda by požadovaly získat určité poznatky týkající se různých aspektů řízení zpětných toků, také není známo. Chybí i statistiky, resp. průzkumy situace řízení zpětných toků v praxi podniků v České republice.

In Czech

Příspěvek prezentuje výsledky prvního roku výzkumných prací autora jako součást širšího tématu výzkumného úkolu řešeného týme spoluředitelů a je zaměřen na zmapování dosavadních poznatků řízení zpětných toků na B2B trzích. V České republice není problematika řízení zpětných toků poznávána v takové hloubce, jakou by si zasloužila. Zda ovšem tuto mezeru pociťují i podniky, tj. zda by požadovaly získat určité poznatky týkající se různých aspektů řízení zpětných toků, také není známo. Chybí i statistiky, resp. průzkumy situace řízení zpětných toků v praxi podniků v České republice.

Links

GA402/07/1486, research and development project
Name: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Czech Science Foundation, Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integra Part of Quality management in Public Sector Organizations