PITNEROVÁ, Pavla. Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost. In KLENKOVÁ, Jiřina a Věra VOJTOVÁ. Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání. brno: PdF MU Brno, 2006, 8 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost
Název česky Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost
Název anglicky Communication of a hearing-impaired child.
Autoři PITNEROVÁ, Pavla.
Vydání brno, Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání, 8 s. 2006.
Nakladatel PdF MU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky communication; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child
Štítky communication, hearing impairment
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 29. 3. 2010 11:13.
Anotace
V této práci jsem se zabývala vlivem verbální a neverbální komunikace a učení na vývoj osobnosti s ohledem na sluchové postižení. Uvedla jsem několik doporučení rodičům a pedagogům sluchově postižených dětí. Ve svém výzkumu jsem se nezabývala rozdíly v rámci pohlaví, inteligence, ve schopnostech jedinců se sluchovou vadou, jejich charakterem a temperamentem.
Anotace anglicky
Communication and learning hard of hearing children has an influence on personality developement. The results have been obtained during a research.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 21:41