BLAHUTKOVÁ, Marie. Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. první. Brno: Paido. s. 36-43. ISBN 978-80-7315-167-6. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Use of Psychomotor Exercises in Communication Development in Primary School Pupils
Název česky Využití psychomotorických cvičení při rozvoji komunikace žáků základní školy
Autoři BLAHUTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 36-43, 8 s. 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00035338
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-7315-167-6
Klíčová slova česky psychomotorika zážitková pedagogika prožitek zážitek komunikace
Klíčová slova anglicky psychomotorics experience pedagogy experience momentary experience communication
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D., učo 614. Změněno: 7. 4. 2009 16:10.
Anotace
The paper introduces the field of psychomotorics which arises from the theory of experience and affects our health, personality development, aesthetic perception, interpersonal relations, moral, spiritual area and communication development via motor activities. Via play activities with motivation features we may quickly recognize and influence several human characteristics not only in relation to communication. The theoretical analysis of this topic presents a phenomenon that can be widely used at school as well as in interpersonal communication.
Anotace česky
Příspěvek představuje psychomotoriku, která vychází z teorie prožitku a pomocí pohybových aktivit působí na naše zdraví, rozvoj osobnosti, vnímání estetična, na mezilidské vztahy, morálku, duchovno, ale i na rozvoj komunikace. Pomocí herních činností s motivačními prvky lze velmi rychle poznat a ovlivnit řadu lidských vlastností také ve vztahu ke komunikaci. Teoretická analýza problematiky představuje fenomén, kterým lze působit nejen ve škole, ale i ve všech dalších mezilidských činnostech.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:38