ŠTĚPÁNEK, Libor. Flexibilní učení a u-learning: kombinace mnohotvaré a individualizované formy multimediální výuky jazyků. In Multimedia in Foreign Language Teaching IV. Nitra: Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre, 2008, s. 101-108. ISBN 978-80-552-0001-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Flexibilní učení a u-learning: kombinace mnohotvaré a individualizované formy multimediální výuky jazyků
Název anglicky Flexible Learning and u-learning: A Combination of Complex and Individualised Forms of Multimedia Language Learning
Autoři ŠTĚPÁNEK, Libor.
Vydání Nitra, Multimedia in Foreign Language Teaching IV, od s. 101-108, 8 s. 2008.
Nakladatel Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-552-0001-9
Klíčová slova česky multimédia; flexibilní učení; u-learning; synchronní, asynchronní aktivity
Klíčová slova anglicky multimedia; flexible learning; u-learning; synchronous and asynchronous activities
Štítky flexible learning, multimedia, synchronous and asynchronous activities, u-learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Libor Štěpánek, Ph.D., učo 18364. Změněno: 3. 5. 2009 18:24.
Anotace
Multimédia mění tradiční výukové metody a procesy učení. Příspěvek se soustředí na podstatu flexibilního učení a u-learningu na poli výuky akademického jazyka, zmiňuje oblasti využití multimédií nabízené v programech Centra jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity Brno a rozebírá možnosti kombinace synchronního a asynchronního učení. Flexibilní učení a u-learning jsou představeny jako cesta ke skutečnosti blízkému, otevřenému, intenzivnímu, mnohotvarému a individuálnímu způsobu učení.
Anotace anglicky
Multimedia change traditional teaching methods and learning processes. This paper concentrates on basic features of flexible learning and u-learning in the field of academic language; mentions an overview of multimedia use in the Masaryk University Brno Language Education Centre programmes and discusses effective combinations of synchronous and asynchronous learning. Flexible learning and u-learning are presented as an approach towards reality-close, open, intensive, diverse and individual way of learning.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:28