BARTOŇOVÁ, Miroslava, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Jiří VÍTEK a Marie VÍTKOVÁ. Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule. In BÜRLI, A., U. STRASSER a A.-D. STEIN. Integration und Inklusion aus internationaler Sicht. 1. vyd. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2009. s. 109-116, 8 s. Internationale Heil- und Sonderpädagogik. ISBN 978-3-7815-1558-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
Název česky Žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v české základní škole
Název anglicky Pupils with special needs in the Czech primary school
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika), Lucie PROCHÁZKOVÁ (203 Česká republika), Jiří VÍTEK (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Bad Heilbrunn, Integration und Inklusion aus internationaler Sicht, od s. 109-116, 8 s. Internationale Heil- und Sonderpädagogik, 2009.
Nakladatel Verlag Julius Klinkhardt
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00035534
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-7815-1558-1
Klíčová slova česky žákyně a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; vzdělávání; zkladní škola
Klíčová slova anglicky pupils with special needs; education; primary school
Štítky Education, primary school, pupils with special needs
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 19. 5. 2009 15:24.
Anotace
Dieser Beitrag informiert über die Teilziele des Forschungsprojektes über die Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf im Kontext des Rahmenbildungsprogramms für die Grundschule in der Tschechischen Republik.
Anotace česky
Tento příspěvek informuje o dílčích cílech výzkumného záměru zaměřeného na vzdělávání žákyň a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami vzhledem k rámcovým vzdělávacím programům pro základní vzdělávání v České republice.
Anotace anglicky
This text gives information about the part aims of the research about the education of pupils with special needs in the context of frame programmes for elementary education in the Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 13. 11. 2019 00:10