2009
On-line fyzikální praktikum
SLÁDEK, PetrZákladní údaje
Originální název
On-line fyzikální praktikum
Název anglicky
On-Line Physical Laboratory for Practical Exercises
Autoři
SLÁDEK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, XXVII International Colloquium on the Management of Educational Process : proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM, od s. 51, 6clanky\2sladekp, 8 s. 2009
Nakladatel
Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10302 Condensed matter physics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00035727
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7231-650-2
Klíčová slova anglicky
remote laboratory; web controled experiments
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 6. 2009 12:08, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
V originále
Výzkumný projekt On-line fyzikální praktikum reaguje na trendy ve vysokém školství a společnosti. Zohledňuje vývoj soudobých požadavků na zakomponování počítačově řízených činností v běžném životě, spolu s možností zvýšení počtu studentů při současném snižování kontaktní výuky. Vzdálené fyzikální laboratoře, nabízejí úlohy fyzikálního a environmentálního praktika, které mohou studenti ovládat pomocí webového rozhraní z jakéhokoli počítače.Tyto vzdálené výukové laboratoře nejsou příliš rozšířeny, a proto musely být aplikovány nové,vlastní metody řešení.
Anglicky
The research project On-line physical laboratory at the Department of Physics at Faculty of Education of Masaryk University responds to trends in higher education and society. It takes account the developments in contemporary requirements incorporated into the computerized activities of daily living, together with the possibility to increase the number of students, while reducing contact teaching. It introduces the remote physical laboratories, offering some experiments in physical and environmental practice, that students can use via web interface from any computer. These remote teaching laboratories are not widespread, and therefore had to be applied in new own method of solution.