KAŠPAROVÁ, Klára. Attitudes to individual types of stakeholders. In Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, s. 138-158. sv. 1. ISBN 978-83-7246-443-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Attitudes to individual types of stakeholders
Název česky Postoje k jednotlivým typům stakeholderů
Autoři KAŠPAROVÁ, Klára (203 Česká republika, garant).
Vydání Katowice, Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison, od s. 138-158, 21 s. sv. 1, 2009.
Nakladatel The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00036888
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-83-7246-443-9
Klíčová slova česky vztahový marketing; malé a střední podniky; úřady místní správy
Klíčová slova anglicky Relationship marketing; micro and small enterprises; local authorities
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 8. 3. 2010 15:07.
Anotace
The chapter presents partial results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities, which has been carieed out by an international research team in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia. It examines the degree of importance, which representatives of MSE assign to individual stakeholders in regard to their influence on the market success of an enterprise. In addition, it tries to describes, which attitudes they hold toward their stakeholders on the cognitive and emotional level.
Anotace česky
Kapitola prezentuje dílčí závěry mezinárodního komparativního výzkumu, zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech veřejné správy, který byl proveden mezinárodním výzkumným týmem ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku. Zaměřuje se na postihnutí důležitosti, kterou zástupci MSE přisuzují jednotlivým typům stakeholderů z hlediska jejich vlivu na tržní úspěch podniku. Navíc se pokouší popsat, jaké postoje tito zástupci mají vůči jednotlivým skupinám stakeholderů (byla zkoumána kognitivní a emecionální složka postoje).
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 08:01