Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými ...
PAVLOVSKÁ, Marie. Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Brno: MU, 2009, 5 s. ISBN 978-80-7315-188-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami |
Název česky | Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami |
Název anglicky | The influence of drama education on the relationships within the class and self-confidence of special needs children. |
Autoři | PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 5 s. 2009. |
Nakladatel | MU |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00037261 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-7315-188-1 |
Klíčová slova anglicky | drama education; school class; relationships; self confidence; method |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 3. 2. 2010 15:18. |
Anotace |
---|
V příspěvku prezentujeme kvalitativní studii, jež je výsledkem dvouletého přímého pozorování školního kolektivu ZŠ. Při přímé práci s dětmi jsme využili metod dramatické výchovy jako intervenční techniky, která měla pomoci zlepšit vztahy v kolektivu třídy a zároveň jsme si všímali, jak působí na sebedůvěru vybraných jedinců dětí se specifickými potřebami. |
Anotace anglicky |
---|
In the contribution, we introduce a qualitative study which is a result of a two year direct observation of a primary school group of children. While working with children, we used the methods of drama education as an intervention technique, which should help to improve the relationships within the class. We also monitored how the intervention technique influences the self-confidence of the chosen individuals special needs children. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 20:15