PAVLOVSKÁ, Marie. Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Brno: MU, 2009, 5 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami
Název česky Vliv metod dramatické výchovy na vztahy v kolektivu třídy a na sebedůvěru dětí se specifickými potřebami
Název anglicky The influence of drama education on the relationships within the class and self-confidence of special needs children.
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 5 s. 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037261
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova anglicky drama education; school class; relationships; self confidence; method
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 3. 2. 2010 15:18.
Anotace
V příspěvku prezentujeme kvalitativní studii, jež je výsledkem dvouletého přímého pozorování školního kolektivu ZŠ. Při přímé práci s dětmi jsme využili metod dramatické výchovy jako intervenční techniky, která měla pomoci zlepšit vztahy v kolektivu třídy a zároveň jsme si všímali, jak působí na sebedůvěru vybraných jedinců dětí se specifickými potřebami.
Anotace anglicky
In the contribution, we introduce a qualitative study which is a result of a two year direct observation of a primary school group of children. While working with children, we used the methods of drama education as an intervention technique, which should help to improve the relationships within the class. We also monitored how the intervention technique influences the self-confidence of the chosen individuals special needs children.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 20:15